onsdag 24. august 2011

Glimt av sol







Det er bare til å innse det; lange, late norske solskinnsdager med skjærgårdsliv, skalldyr og hvitvin er pasé for denne gang. Det er på tide å bytte ut slippers med støvletter, shorts med jeans og singlett med ullgenser...

Når sommeren raser avgårde er det lett å sitte igjen å føle at man ikke fikk noen sommer, i alle fall ikke så mye som man ønsket seg. Det ble ikke nok late, lange solskinnsdager, man skulle gjerne ha drukket ett par flasker Sancerre til og cruiset litt mer i skjærgården... men akk... Da er det godt å ha gode sommerminner å varme seg på frem til neste gang den kommer på besøk.

Livsnyteri langs Svenskekyste. Goodlife!




Skalldyr og hvitvin - sommerglede!






sommerglad og klar for en kveld i norden Ibitza - Smøgen


Venninnebarn sine første erfaringer med strandlivet -
stadig nye oppdagelser som, med stor entusiasme:)





Ingen sommer uten konsert på Wrightegården i Langesund!
Fine jenter klar for CC:)

I mellomtiden, frem til neste sommer skal jeg varme meg på minnene fra de solskinnsdagene jeg fikk, mens jeg tenner i peisen, tuller meg inn i myke tekstiler og åpner en god flaske rødvin sammen med en god bok - For den har sin sjarm Høsten også:) Velkommen skal du være!

1 kommentar:

  1. Bildene forsvant i dette innlegget og vil ikke vises... Noen som vet hvorfor?

    SvarSlett